Általános Szerződési Feltételek

A szolgáltatást jelen Szerződési Feltételekben meghatározott feltétetlek mellett bárki, regisztráció nélkül igénybe veheti. Mielőtt Ön vásárolna, kérjük figyelmesen olvassa el az alábbi szerződési feltételeket, mivel azok az Ön és az Üzemeltető között létrejövő szerződéses megállapodás alapját képezik. Az alábbiakban olvasható a Szolgáltatás igénybevételére vonatkozó írásbeli Megállapodás az Üzemeltetővel. Ahhoz, hogy igénybe vehesse a Szolgáltatást, egyet kell értsen jelen Szerződési Feltételekkel, melyek kötelezőek Önre nézve.
Ha Ön egyetért jelen Szerződési Feltételekkel, kérjük jelölje be a vásárlást megelőzően az adott helyen, amely a következőt jelképezi: "A vásárlásra vonatkozó Szerződési Feltételeket elolvastam, azokat elfogadom, azokkal egyetértek-és az üzemeltetővel Elektronikus szerződést kötök."


1. Cégadatok

Jelen Általános Szerződési Feltételek szabályozzák a magyar vagy külföldi állampolgárságú természetes személy, illetve a magyar és külföldi állam joga alapján létesített jogi személy és jogi személyiség nélküli gazdasági társaság (a továbbiakban: Fogyasztó) és az AU-RA Ékszer Kft. (a továbbiakban : Üzemeltető) jogviszonyát, amely az Általános Szerződési Feltételek Fogyasztó által történő elfogadásával jön létre.

A szaboekszer.hu webáruházat az AU-RA Ékszer Kft. működteti (továbbiakban: Szolgáltató), melynek:

Cégneve:     AU-RA Ékszer  Kereskedelmi és Szolgáltató Kft.
székhelye:   
2600 Vác, Széchenyi utca 26.
képviselőjének neve:  Szabó Árpád ügyvezető
adószáma:   13965923-2-13
cégjegyzék száma:  13-09-113321

alapítás dátuma:  2007. május
bankszámlaszáma (Erste Bank):  11600006-00000000-28436928

 

nemesfém kereskedelmi engedélyének száma: PR5810 

engedélyező hatóság: Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal Nemesfémvizsgáló és Hitelesítő Hatóság
1089 Budapest, Bláthy Ottó utca 3.-5.
Telefon: +36-1-333-0147
Fax: +36-1-210-2171
E-mail: nehiti@mkeh.gov.hu 
Nemesfém kereskedelmi engedéllyel rendelkező cégek listája:
http://mkeh.gov.hu/index.php?name=OE-eLibrary&file=download&id=13774

ügyfélszolgálat címe:
2600 Vác, Széchenyi u. 26.

ügyfélszolgálatának telefonszáma:
06-30-265-9293

telefonos ügyfélszolgálati ideje

hétfő: 09.00-16.30
kedd: 09.00-16.30
szerda: 09.00-16.30
csütörtök: 09.00-16.30
péntek: 09.00-16.30
szombat: 9.00-12.00

e-mail címe: szaboekszeresz@gmail.com

 

2. Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása


A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba teszem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.


A rendelés elküldése


Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Tovább a pénztárhoz" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg Nevét, telefonszámát, számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot, valamint fizetési módot. Ha egyetért a megrendelés tartalmával akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak


Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint az ÁSZF-ben is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása


A rendelések feldolgozása a rendelés feladását követő munkanapon történik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége


Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás


Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.


A pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló belső szabályzat

A pénzmosás megelőzéséről és megakadályozásáról szóló 2007. évi CXXXVI. törvényben megfogalmazottak értelmében kötelező az ügyfél azonosítása a jogszabályban meghatározott esetekben, így különösen szerződéses kapcsolat létrejöttekor, illetve a 3,6 millió Ft összeghatárt elérő, vagy meghaladó készpénzes ügyletekben. Fontos változás, hogy 2013. július 1. napjától a 300 ezer Ft-os készpénzes ügyletnél is szükséges (szűkebb körű) adatok rögzítése, ezért kérjük, készítse elő személyi azonosító okmányait az ügyintézés megkönnyítése érdekében. Köszönjük.

3. Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás fizetésre, utánvéttel történő fizetésre.

1. Bankkártya




A kártyás fizetés ingyenes. A Barion Smart Gateway - Barion Payment Zrt.-n keresztül. A fizetés még soha nem volt ilyen egyszerű. Bárki fizethet bankkártyával a szokásos módon, vagy kényelmesen, egyetlen jelszóval, ha ingyen regisztrál. A mobil app segítségével pedig még spórolhat is. Vásárlását nyomon követheti mobilon is, és azt is tudja, tételesen mit vásárolt Barion fizetéssel. Kártyaadatait csak egyszer kell bepötyögni, utána már jelszóval tud vásárolni, így élmény a vásárlás. Kártyaadatai biztonságban vannak, a vásárlók pénzét és adatait az MNB felügyelete és PCI DSS megfelelőség védi.


 

2. Banki utalás


Az ékszert az átutalásnak a Szolgáltató bankszámláján történt jóváírása után adjuk postára. Az átutalást a fogyasztó a termék kosárba helyezése, és a megrendelés véglegesítése után tudja megtenni, az emailben megkapott díjbekérő alapján.  

Banki utalás adatai :

Jogosult: AU-RA Ékszer Kft.
Számlaszám (Erste Bank): 11600006-00000000-28436928
Megjegyzés: az emailben megkapott rendelésszám
 
A fogyasztónak a számla emailben történő megérkezése után 7 naptári napja van arra, hogy átutalja a vételárat. Ha 7 napon belül nem érkezik meg a vételár, akkor a rendelés törlésre kerül, amiről a fogyasztót e-mailben értesítjük.

3. Utánvét


Utánvétes fizetés esetén a vásárló a kézbesítőnek, készpénzben az áru átvételekor fizeti ki egyben a vételárat és az esetleges szállítási költséget. A kézbesítőnél bankkártyás vásárlásra már nincs lehetőség.

4. Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A termék szállítási idejét a webáruház ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A raktáron lévő termékek esetén a szállítás 2 munkanap. A megrendelés beérkezésekor raktáron nem lévő termékek szállításáról a vásárlót külön tájékoztatjuk, akinek ha a szállítási határidő nem felel meg elállhat az adásvételtől.

A vásárolt ékszert Magyarország egész területén házhoz szállítjuk. Jelenleg kizárólag belföldi megrendeléseket tudunk elfogadni. A megrendelt ékszer átvételére a fogyasztó három lehetőségből választhat:

1. Házhoz szállítás (1-3 munkanap)  


15.000 Ft felett ingyenes
15.000 Ft alatt 1.200 Ft

Az ékszert az MPL, azaz a Magyar Posta fogja kiszállítani a megadott címre, a megrendeléstől számított 2 munkanapon belül.

A kiszállítás hétköznap és munkaidőben, 8-17 óra között történik. Ha a futár nem találja vásárlót a megadott címen, akkor hagy egy értesítőt, és másnap ismét megpróbálja a kézbesítést. Előtte a Posta alkalmazottja felhívja a telefonszámot, amit a vásárló rendeléskor megadott, hogy egyeztesse az adatokat a másnapi sikeres szállítás érdekében. Ha másodszorra sem sikerül a kézbesítés, akkor ismét hagy egy értesítőt, és a vásárló 5 napon belül átveheti a csomagot az értesítőben megjelölt postán.

A kézbesítőnél készpénzben lehet fizetni. A futár nem ellenőrzi a személyazonosságot, amennyiben a csomagot a megadott címen felismerik, és átveszik, akkor át fogja adni a csomagot.

2. Személyes átvétel


A vásárló személyesen a Vác, Széchenyi u. 26. vagy Fót, Fehérkő utca 1. (Auchan) szám alatt található Szabó Ékszerboltokban tudja átvenni az ékszert előzetes egyeztetés alapján telefonon vagy e-mailban. A személyes átvételnél a vásárló készpénzben vagy bankkártyával tud fizetni. A vásárlónak személyes átvétel alkalmával, az ékszer megtekintését követően lehetősége van a rendelés törlésére.

A szállítástól elállás


Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése


A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

5. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek minősül. A megkötött szerződést nem iktatjuk. A szerződés akkor minősül megkötöttnek, ha a Felhasználó által a weboldalon leadott rendelésről, a Szolgáltató a megrendelt termék rendelkezésre állásról küldött emailben visszaigazolást ad. Ez nem a rendelésről kapott automatikus visszaigazoló email, hanem a rendelést követő munkanapon küldött email.

6. Elállás

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. A Szolgáltató köteles a megrendelő által kifizetett összeget az esetleges szállítási költséggel együtt haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

Elállási jog érvényesítése

1. Fogyasztó jelzése

A fogyasztó jelzi a Szolgáltató felé, hogy élni kíván az elállási jogával alábbi e-mail címen: szaboekszeresz@gmail.com.
A rendelés beazonosításához a fogyasztó a következő adatokat köteles megadni:

- a vásárláskor megadott név és email cím;
- a Megrendelés száma és a termék(ek) cikkszáma (megtalálható a megrendelés visszaigazoló emailben, több termék esetén minden cikkszámot kérünk feltüntetni);
- a fogyasztó bankszámlaszáma, ahová a vételár visszautalását kéri.

2. Csomag visszajuttatása

Az 1. pontban leírt kötelezettség teljesítését követően a fogyasztó köteles 14 napon belül visszajuttatni a kapott csomag teljes tartalmát
Azaz a vásárolt ékszert, a díszdobozt, a számlát, a jótállási jegyet és a kapott esetleges ajándékokat is.
A Szolgáltató postacíme: AU-RA Ékszer Kft. 2600 Vác, Széchenyi u. 26., a fogyasztó postán vagy személyesen köteles a kapott csomagot visszajuttatni. 

3. Vételár visszautalása 2 munkanapon belül 


Amennyiben minden hiánytalanul, és sérülésmentesen visszaérkezett a megadott címre, a Szolgáltató 2 munkanapon belül visszautaljuk a teljes vételárat, szállítási költséggel együtt a fogyasztó által megadott bankszámla számra. A vételár visszatérítése minden esetben bankszámlára utalással történik.
A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia. Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért nem vállal felelősséget a Szolgáltató.

(Jogszabály az elállási jogról: A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet, ingyenes elérés: http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=A1400045.KOR&celpara=#xcelparam)

7. Egyéb információk

Tulajdonjogi kikötés


A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a Szolgáltató tulajdonában marad.

Megrendelés módosítása, törlése


A megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház a rendelés felvételének tényéről.
A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Ügyfélszolgálat” menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására